petrol Postat 1 augusti 2007 Postat 1 augusti 2007 Min Koralia 4 har precis börjat att strula (den är ca3veckor gammal). Efter en stunds körning så låter en som en kulspruta. Har rengjort den samt vänt på stickproppen, men inget hjälper. Någon som har något tips? Citera
joaslim Postat 2 augusti 2007 Postat 2 augusti 2007 HejJa min började låta likadant sen efter en stund så stannade den och det luktade brännt.Så jag skickade tillbaka den till drakfisken.Jag ska byta den till en 6045a istället.joa Citera
daniel_i_malmö Postat 2 augusti 2007 Postat 2 augusti 2007 Har inga direkta tips men min erfarenhet av Koralia 4 är att den är tyst. Några enstaka gånger har pumpen börjat låta. Då har det hjälp att dra ur och sätta i stickproppen några gånger. Hoppas du får rätt på problemet. Citera
alofstrand Postat 3 augusti 2007 Postat 3 augusti 2007 min koralia 4 låter mycket och jag kommer nog aldrig mera att köpa pumpar från det märket, tunze skall ju vara bra sägs det... Citera
petrol Postat 3 augusti 2007 Författare Postat 3 augusti 2007 Märkligt värre, ringde handlaren och det vara bara att komma in och byta.tänkte att jag provar en gång till, och efter tredje försöket så funkar den normalt..Har gått hela dagen.. Ähh.. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.