Dimorb Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Undrade vilka direkta behov denna korallen skulle kunna ha och naturligtvis vad det är för något .Min försvinner nämligen imellanåt och blir liten och mesigt lila. Tror det beror på att jag inte uppfyller allt den önskar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 10 juni 2004 Dela Postat 10 juni 2004 Det är helt normalt att den byter vatten då å då vilket gör att dom blir väldigt små men dom brukar komma tillbaka på några dagar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 11 juni 2004 Författare Dela Postat 11 juni 2004 Vad är det för korall ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Krille Postat 10 juli 2004 Dela Postat 10 juli 2004 Svårt att se på bilden, men en mjukkorall är det. Kanske en av "mörkerkorallerna", ex. Dendronephtya! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dimorb Postat 10 juli 2004 Författare Dela Postat 10 juli 2004 Skall vara en capnella om jag har rätt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Krille Postat 11 juli 2004 Dela Postat 11 juli 2004 Hur mkt mindre blir den när den drar ihop sig i procent ungefär? Om det är en Capnella och drar ihop sig så kan det bero på att ljuset är starkare i din burk än det den är van vid. Rättar till sig med tiden, ~några veckor Dom växer som f-n. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.