thomas5547 Postat 13 augusti 2007 Postat 13 augusti 2007 Jag vet att detta har varit på mattan förut..Men jag undrar fortfarande lite kring detta..Som tex, jag.. Byggt mitt system själv, med rör m.m..Någon dag händer det säkert något.. Bor i en lägenhet, betonghus, på våning 3..Skulle vilja veta, vilket försäkringsbolag som är bäst..Vad kostnaderna blir kring detta, vid en ev. olycka..?Kan man försäkra korallerna? Nån som har samma fundering.. kring detta? Citera
Vargklo Postat 13 augusti 2007 Postat 13 augusti 2007 Jag har gjort ett längre inlägg i denna tråd: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=7879&highlight=f%F6rs%E4kring&page=2Se bara till att du har allrisktillägg till din hemförsäkring (heter t.ex. Hemplus hos Trygg-Hansa). Om du bor i bostadsrätt ska du ha bostadsrättstillägg också för att täcka självrisken på fastighetsägarens (=föreningens) fastighetsförsäkring om du varit vållande. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.