Gå till innehåll

Majong invasion hjälp tack!!!


h0llowman

Rekommenderade inlägg

hej !!

har ett problem som jag skulle vilja ha lite hjälp med: det är så att jag har massor med majano bruna ,gröna, neongrön .. vissa går ju att pilla bort men vissa sitter fast ..testade i våras med ett preparat för glasrosor med blandat resultat och nu har det blivit många över sommaren =(...

Någon som har något bra tips hur ska jag utrota dom dom bränner mina skivisar och knappar bla tyvärr ...

mvh peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

japp det är det jag menade majano anemoner (visste inte vad dom hetter riktigt =P..) tack för länken ska titta där lite

har 2 st pepparmintsräkor glömde jag att skriva men dom har inte rört majanosarna ..

hmm någon som vet vart jag kan få ta på joe"s juice här i sverige ????

peter

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hmmm?? laggeman hänger inte med nu eller var det där att det stog att joe juice är dyrt att man kanske ska testa kalk wasser mixen istället????? som sagt jaga har mycket majonger !!! lite dålig på kemi men kan det om ´man tar och använder kalk mixen för att utrota anemonerna kan det påverka mina vatten värden??? positivt eller negativt ??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...