Benny Postat 24 augusti 2007 Dela Postat 24 augusti 2007 Är det någon som vet var man kan få tag i något skydd att sätta på värmaren?Risken att få sjöstjärnor stekta när dom sitter på doppvärmaren då den slår till.Ska finnas någon tubb av plastnät har jag hört. Men var? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 24 augusti 2007 Dela Postat 24 augusti 2007 Jag vet att det finns ett nät på byggvaruhuset Optimera, kan finnas på andra ställen också, det använder jag själv till min ytavrinning så att inga fiskar eller sniglar ska komma över. Nätet säljs dock i lite större storlekar, typ 2m för 120kr. Det är till för att ligga i hängrännor så att ej löv och annat fyller igen dem. Har du möjlighet at ta dig till ett byggvaruhus så kan du fråga dem om de har något sådant. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Perk Postat 24 augusti 2007 Dela Postat 24 augusti 2007 det finns i en del zoo-affärer tillbehör att trä på värmaren Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.