Postat 16 juni 200421 år Tycker det är tråkigt att det är så lite folk här finns det någon chatt där ni brukar träffas ?
Postat 16 juni 200421 år det finns en chat här men där finns aldrig nån användare inloggad.igge brukar hänga där sena kvällar
Postat 16 juni 200421 år Tror det hade funkat bättre om länken lyst rött eller något när det är någon inloggad där,själv har jag totalt glömt bort funktionen.
Postat 16 juni 200421 år Tror det hade funkat bättre om länken lyst rött eller något när det är någon inloggad där,själv har jag totalt glömt bort funktionen. japp det hade nog funkat bättre!wrang fixa!!!
Postat 16 juni 200421 år Eller om man bestämmer en chatt-tid i veckan, t ex söndag kl. xx. Då blir det nog större sannolikhet att någon annan är inloggad. Övriga tider får man väl, som nu, chansa.
Postat 16 juni 200421 år Oops (?), vad då för chat-funktion. Jag måste missat den helt, och ännu värre är att jag inte hittar den. Ja, jag vet att det är pinsammt.//Simon
Postat 16 juni 200421 år Upptäckte precis en annan sak som inte är bra med chatten !!Gör man inget på en stund blir man ut loggad !!!!!INTE BRA.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.