Benny Postat 31 augusti 2007 Dela Postat 31 augusti 2007 Hur många fiskar rek man till ett 256 lit? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 31 augusti 2007 Dela Postat 31 augusti 2007 Är fisken 3cm eller 15cm som vuxen?Du förstår kanske problemet i din fråga? Beroende på vad man vill ha i sitt kar så är det olika många man kan ha, vissa går att ha i stim medans andra helst bör gå ensamma, så kom med en tänkt lista, så kan du nog lättare få svar på om den är rimlig eller ej. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benny Postat 31 augusti 2007 Författare Dela Postat 31 augusti 2007 Är fisken 3cm eller 15cm som vuxen?Du förstår kanske problemet i din fråga? Beroende på vad man vill ha i sitt kar så är det olika många man kan ha, vissa går att ha i stim medans andra helst bör gå ensamma, så kom med en tänkt lista, så kan du nog lättare få svar på om den är rimlig eller ej.Kan jag maila bilder på dom fiskar som jag har idag?kan inte namnen på vissa Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 31 augusti 2007 Dela Postat 31 augusti 2007 är du nybörjare så börja med fiskar för nybörjare. bara ett tips Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 31 augusti 2007 Dela Postat 31 augusti 2007 kolla på art registret här på guiden så kanske du kan komma fram till vad det är för sorter så sska vi hjälpa dig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 31 augusti 2007 Dela Postat 31 augusti 2007 Lägg upp bilder på det du har i tråden, så kan fler komma med förslag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltmarcus Postat 31 augusti 2007 Dela Postat 31 augusti 2007 är du nybörjare börja med gobies eller clowner. som jag bara ett tips från mig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.