Christer T Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Ursäkta att jag postar här men hur jag än gör får jag bara ett felmeddelande i "id-forumet". ("You must enter a comma seperated list of keywords for a valid GAL entry.")När jag först fick syn på detta/denna så trodde jag att det var en Acropora millepora. Jag har en sådan som spridit sig och när jag först såg denna korall så var den mycket lik "starten" av en A millepora. Nu har jag dock insett att det är något annat men vad? Citera
Capote Postat 3 september 2007 Postat 3 september 2007 Svårt att se polyperna på bilden. Porites? Citera
Christer T Postat 4 september 2007 Författare Postat 4 september 2007 Tycker den liknar M danae.Nja, de bilder jag hittar på den är den mer "bucklig". Citera
Christer T Postat 4 september 2007 Författare Postat 4 september 2007 Svårt att se polyperna på bilden. Porites? Ja kanske, det ligger nog närmast såvida ingen kommer upp med ett bättre förslag? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.