pettabaj Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Hej, ska till Stockholm snart och ska då besöka några affärer som säljer saltvattensfiskar. Kan någon vänlig själ ge mig namn och gärna adress till dom bästa.... // Mvh Petter Citera
Sillen Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Bästa butikerna är en smaksak. Det finns bra butiker i Stockholm som har bra grejor och dessutom är kunniga. Jag rekomenderar dig att titta på dessa länkar så kommer du hitta något som är bra.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?f=153 Citera
matte54 Postat 5 september 2007 Postat 5 september 2007 Som sagt en smaksak men i stockholms området kan jag rekomendera att kolla inTriton Akvarium i Täby (Enhagsvägen 3 - 187 40 Täby)Akvarielagret i Bromma (Lövåsvägen 40 - 167 32 Bromma)Korallrevet i Södertälje (Täppgatan 12 - 151 33 Södertälje)som sagt en smaksak , det är dom jag varit på iallafall Lycka till på fisk jakten! Citera
pettabaj Postat 5 september 2007 Författare Postat 5 september 2007 Tack för det... ska kolla på dom ... fanns någon affär... akvarieleasing i Sunbyberg oxå... dit ska ja nog oxå åka tror ja... // Petter Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.