Guest Nephele Postat 24 juni 2004 Dela Postat 24 juni 2004 När jag var yngre såg jag ofta en rosa/gul saltvattensfisk som jag tyckte var väldigt fin. Har inte hittat den någonstans. Någon som vet vad det är för något? Tror den liknar en blennid eller goby, halva kroppen rosa (tror det var främre delen), och halva kroppen gul. Mycket klar i färgerna, alltid framme. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Aqua_Max Postat 24 juni 2004 Dela Postat 24 juni 2004 Jag gissar att det kan vara Pseudochromis paccagnellae eller Gramma loreto. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Nephele Postat 24 juni 2004 Dela Postat 24 juni 2004 Ja, tack! den första var det... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 24 juni 2004 Dela Postat 24 juni 2004 Löfbergs lila fisk brukade jag alltid kalla den när jag var liten...konstigt att jag aldrig köpte en sån när jag verkligen skaffadesaltakvarium... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Andreas Lange Postat 24 juni 2004 Dela Postat 24 juni 2004 Köpte en i går. Dekorativ liten sak... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.