a.nilson Postat 20 april 2008 Postat 20 april 2008 det gör vi, jag jobbar sent hela veckan men är fri på fredag...så vi kan ju höras dåsom det ser ut nu på listan så är där plats i bilen om du vill åka med oss. Citera
_Manne_ Postat 20 april 2008 Postat 20 april 2008 nu händer det lite, ska bli kul o träffas igen.. Citera
Patrik Postat 20 april 2008 Postat 20 april 2008 går jätte bravi hörs av på fredag, ska upp 04.45 så jag går och lägger migha de alla Citera
a.nilson Postat 20 april 2008 Postat 20 april 2008 visst är det. så som det är nu känns det lite som alla känner alla. eller vet vilka dom andra är. Citera
_Manne_ Postat 20 april 2008 Postat 20 april 2008 vi har kul på mötena iaf.. o man får en del insperation från andras salt akvarie.. och en del fraggar byter ägare.. dock är nog det viktigtaste att träffas o få möjligheten att lära sig av andras misstag innan man gör dom själv.. och ha kul..mvh manne Citera
crille Postat 20 april 2008 Postat 20 april 2008 ja det är viktigt att ha kul oxå, sugen på att åka nån gång,såg att ni ska träffas i finja, lumpar-trakter ju:) Citera
Freddi Postat 20 april 2008 Postat 20 april 2008 Visst har vi trevligt och alltid kul att utbyta lite erfarenheter också.Visst är det regements trakter eller rättare sagt "VAR" för de är nerlagda nu!! Citera
Laggeman Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 Jag kommer nog ha en kille med i bilen, Jakob, han är rätt så grön och behöver få lufta lite tnakar och idéer tror jag. Väntar svar bara från honom. Citera
Freddi Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 Han är mycket välkommen, hoppas vi kan hjälpa honom med nått tips kanske! Citera
jakob Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 Tjena, snackade med många om träffen och tillslut fick jag plats:D jag skulle åka med laggeman till dig freddi, hoppas bara det är ok:D Dessutom har jag tyvärr inga fraggar eller ngt att byta/sälja då jag har ett 3veckor gammalt 200liters kar hemma=) längtar att sätta liv i det. Ska i alla fall bli jätte roligt med träff:) Citera
Freddi Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 Ok! Då fortsätter vi att fylla listan!!Saltträff 26/4 kl. 13. i Finja De som har anmält sig:Manne +1 (Magnus + Sambo)Laggeman (Jimmy)Drakfisk (Conny)Bengan (Anders)a.nilsson (Anders)PatrikJakobMindre än en vecka kvar nu!! Citera
_Manne_ Postat 23 april 2008 Postat 23 april 2008 Nu börjar det närma sig till helgens möte..!Är det någon som ha någon SPS frag så finns det lite på plats på min revpelare, så länge 150w mh räcker.. mev Manne Citera
Freddi Postat 23 april 2008 Postat 23 april 2008 Jag är intresserad av nån gul sps korall, någon som har nån sån fragg.Jag har kollat runt lite på här på sg och annars på nätet men inte hittat nån direkt.Nån som kan rekommendera nån?? Citera
Laggeman Postat 24 april 2008 Postat 24 april 2008 Fick PM från Jakob att han inte kan komma med då han måste skriva om något arbete i skolan samt är bortbjuden på kvällen.Nu är det inte långt kvar. Har du putsat rutorna Freddi? Citera
Freddi Postat 24 april 2008 Postat 24 april 2008 Jodå, har börjat putsa rutorna, måste använda is skrapa för att få bort den hårda tunna gröna beläggningen.Ska bara hinna göra en massa annat också, synd dygnet bara är 24 timmar.Synd att inte jakob kunde komma, det kommer ju säkert fler träffar framöver som han kan pricka in istället. Citera
Freddi Postat 24 april 2008 Postat 24 april 2008 Lite ändring på listan!!Saltträff 26/4 kl. 13. i Finja De som har anmält sig:Manne +1 (Magnus + Sambo)Laggeman (Jimmy)Drakfisk (Conny)Bengan (Anders)a.nilsson (Anders)Patrik2 dagar kvar kvar nu!! Citera
Heritage Postat 24 april 2008 Postat 24 april 2008 Får jag dyka upp Freddi fast man är en rookie? Citera
Minerva Postat 24 april 2008 Postat 24 april 2008 Ni får ha så kul allihopa vi kan tyvärr inte komma Citera
_Manne_ Postat 24 april 2008 Postat 24 april 2008 Kul Roger.! alltid kul o träffas o snacka lite salt.. Citera
_Manne_ Postat 24 april 2008 Postat 24 april 2008 Ni får ha så kul allihopa vi kan tyvärr inte kommaMinerva, du får sikta in dig på nästa träff istället när det väl blir.. Citera
Freddi Postat 24 april 2008 Postat 24 april 2008 Visst får du komma Roger, du är hjärtligt välkommen!!Vaddå rookie, du har ju ett kanon kar, har dock ej sett det live men har läst om det och sett dina bilder !! Citera
Heritage Postat 24 april 2008 Postat 24 april 2008 Visst får du komma Roger, du är hjärtligt välkommen!!Vaddå rookie, du har ju ett kanon kar, har dock ej sett det live men har läst om det och sett dina bilder !!Tackar och bockar. Kommer mycket gärna. Vilken adress? Kan du skicka ett Pm om du inte vill lägga ut det här?Jovars, ju mer man håller på med det här, ju mer inser man att man är precis det, en rookie:-) Citera
Freddi Postat 24 april 2008 Postat 24 april 2008 Ja visst ja, det kan ju vara bra att ha adressen, för det finns ju faktiskt mer än 1 hus i Finja !!Här kommer adressen: Trossgatan 3 i Finja. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.