Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 2 månader senare...

För de saltnördar i regionen som inte får nog av att träffa likasinnade kan jag rekommendera Larrys (LN21) föredrag om sitt 2400-litersprojekt, i Malmö i morgon torsdag 14 nov. Mer info: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=57754

(Jag tipsar här om det andra inlägget då många i regionen prenumererar på denna diskussionstråd och därför då lättare hittar informationen om detta relevanta, kostnadsfria ideellt arrangerade föredrag. Jag hoppas inte detta uppfattas som en dubbelpostning.)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 månader senare...

Jag har haft fundering på om man skulle antingen döpa om denna tråden till typ: "Saltvattensträffar i Skåne" för att nya medlemmar lätt ska hitta tråden, samt att när det kommer ett inlägg i en tråd som heter "SVG-Syd" så är det inte helt uppenbart att det är en tråd med träffar.

Vad tycker ni andra?

Eller ska man starta en ny tråd med det namnet och hänvisa från denna tråden? Den börjar ju bli rätt stor med snart 2700 inlägg... :)

Det hade ju varit kul med lite träffar igen, det har varit lite sparsamt på sistone.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...