Freddi Postat 24 april 2008 Postat 24 april 2008 Ok! Då fortsätter vi att fylla listan!!Saltträff 26/4 kl. 13. på Trossgatan 3 i Finja De som har anmält sig:Manne +1 (Magnus + Sambo)Laggeman (Jimmy)Drakfisk (Conny)Bengan (Anders)a.nilsson (Anders)PatrikHeritage (Roger)2 dagar kvar till träffen !! Citera
_Manne_ Postat 25 april 2008 Postat 25 april 2008 Nu börjar det närma sig., Då ses vi imorgon.! Citera
Freddi Postat 25 april 2008 Postat 25 april 2008 Japp, nu är det snart dags!!Här kommer mitt tele nr. om ni behöver nån guidning.070-5716313 Citera
drakfisk Postat 25 april 2008 Postat 25 april 2008 hejsan behöver ej hjälp med adress men hur gör ni när ni lägger in en sida om ert akvarium ja har provat två gånger men bara försvinner .Fick min drömkjesare igår helt otroligt efter 4 h åten som en häst o har redan stackat ut en racerbanna den e så snygg kanske på gång en golden flakes kjesare .mvh drakfisk Citera
_Manne_ Postat 25 april 2008 Postat 25 april 2008 conny:gå in under rätt kategori och välj Ny tråd.Kul att fisken verkar trivas. mvh manne Citera
Patrik Postat 26 april 2008 Postat 26 april 2008 Tack för idag freddi (du måste tacka din fruga speciellt för tårtan den var.......otrolig!!!)Tackar också för skjutsenvi hörs Citera
_Manne_ Postat 26 april 2008 Postat 26 april 2008 Kul Träff idag.! bugar o bockar för den otroliga Tårtan som det bjöds på.. Mvh Manne Citera
Heritage Postat 26 april 2008 Postat 26 april 2008 Instämmer med er andra.....tackar för en trevlig träff, fint kar att titta på och en trevlig pratstund.Speciellt tack för tårtan som nämnts tidigare.......smått otrolig............Hoppas Laggeman får till bilderna så får även ni andra se. Citera
a.nilson Postat 26 april 2008 Postat 26 april 2008 kan inte mer än hålla med.. grym tårta o trevlig folk. ps. har fyllt på mer vatten här hemma nu.ds Citera
_Manne_ Postat 26 april 2008 Postat 26 april 2008 O jag har limmat lite skivor.. jobb jobb o jobb.. Citera
Bengan Postat 26 april 2008 Postat 26 april 2008 Tack för en trevlig eftermiddag med trevligt folk och underbar tårta! Jag tror jag kan ta på mig nästa träff om ni är sugna på att ta er till Ystad och titta på ett ynkligt akvarium. Citera
_Manne_ Postat 26 april 2008 Postat 26 april 2008 Här kommer lite bilder från Laggemans kamera.Den Tårtan är svårslagen, Freddis Fru hade laggt en del tid på att fixa till den , men så är ju hon en expert på området. Allt saltisar är med på bild Förutom Laggeman hin self.. som vanligt.. Och en bild på Dagens blickfång dvs Freddis saltkar.Så får vi höras sen ang kommande tur, och hoppas på att så många som möjligt kan ha tid till dennarunda.. Mvh Manne Citera
havre Postat 26 april 2008 Postat 26 april 2008 Hahaha bästa tårtan jag sett! Den får 10/10.Snyggt kar också, spec sarcon.Men ni får gärna skriva vem som är vem på bilderna Mvh Thomas Citera
Freddi Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 Tackar alla för besöket igår, kul att träffas, Hoppas tårtan smakade bra fast ni knappt vågade skära i den från början!!Tack Patrik för korallen jag fick.Här kommer lite namn på deltagarna på bilderna.Bild 1 från vänster: Manne, Heritage,PatrikBild 2 från vänster: Jag själv(Freddi),Anders,Drakfisk(conny),Bengan(Anders)Bild 3 från vänster: Patrik, Mikaela,Chrille,Sanne(Mannes sambo)Laggen var mannen med kameran så han klarade sig untan från att bli fotad.Jag glömde själv bort att ta några kort på denna träffen. Citera
Freddi Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 Här kommer några bilder på tårtan som jag tog före träffen. Citera
Norberg Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 Underbart!!Den klart läckraste akvarietårta jag har sett! Citera
Heritage Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 Underbart!!Den klart läckraste akvarietårta jag har sett! Jo du och den smakade inte så dumt heller;) Citera
a.nilson Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 Jo du och den smakade inte så dumt heller;)helt underbart gott. men nu vet vi ju alla vart vi ska beställa tårta ifrån.. Citera
_Manne_ Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 Inte svårare än att freddi får ha med en sådan till varje SVG-SYD möte :) Citera
Patrik Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 Det var inget mot tårtan vi fick freddiHade din fru någon hemsida ????isåfall vilken???Supertack!!!! Citera
Freddi Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 Det är fler som frågat efter den så här kommer den!!Marie hon tackar för alla trevliga kommentarer om tårtan!!!www.marieshobbycorner.se Citera
drakfisk Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 hej . jag håller med alla som var med på träffen o den otroliga tårtan var lika otroligt god o ser i fram mot åk turen norr ut kan bli skoj han lär ju få fylla butiken först för när skåne saltisar e på gång läsar vi allt .hade gott alla tills vi ses nästa gång .mvh drakfisk Citera
drakfisk Postat 27 april 2008 Postat 27 april 2008 oj glömde ju o fråga en sak freddie när du ska på semester kan ja ju passa karet men risk finnes för det saknas ephyllior i karet när du kommer hem hi hi hi mycket snyggt kar Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.