Gå till innehåll

SVG-Syd


Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,7k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

räcker kanske med en vanlig bil + min familjeracer

respunkter: ystad-sjöbo, vem sen? höör?

hur dags vill ni köra ifrån ystad grabbar?? ju tidigare, ju fortare är man hemma och möblerar om i karet

kan ju satsa på att åka nån gång runt 8. eller vad sägar du?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

I detta läget är det om Petrol ska med, just nu med enda familjebil förutom din då patrik eftersom freddis uppenbarligen är bokad av tanten.. annars blir det vanlig kärra som gäller..

sen är det ju om fler tillkommer..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en Grand Voyager. 7 pers inkl förare och gott om plats för frigolitlådor.

Var träffas vi och hur kör vi? Kan alla ta sig till Hässleholm?

*Edit, satt och tittade på en ej uppdaterad sida..

Om jag kör från Vinslöv via Hässleholm/Finja och sedan Munka (omväg) så blir vi bara 5 i bilen..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej vi(Olivia och Helene) undrar om det skulle finnas plats för oss också?

Vet att det kanske är lite sent men vi var tvungna att kolla om vi kunde vara lediga först.

Vi har aldrig varit i kungsbacka och skulle tycka att det var superrroligt att följa med.-kung

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

6000
Hepp, ni skulle hängt på Malmö Akvarieförenings utflykt till samma ställe för några veckor sedan. Eftersom MAF sponsrar de gemensamma aktiviteterna så kostade det oss bara 100 kr per person. Och då besökte vi Marinakvariet och Ciklidhuset också... ;)

Nåja, allvarligt talat. Om ni inte varit i saltbutiken i Kungsbacka förut så missa inte detta tillfälle! Och ni borde absolut passa på att besöka de andra saltaffärerna i samma område också.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hepp, ni skulle hängt på Malmö Akvarieförenings utflykt till samma ställe för några veckor sedan. Eftersom MAF sponsrar de gemensamma aktiviteterna så kostade det oss bara 100 kr per person. Och då besökte vi Marinakvariet och Ciklidhuset också... ;)

Nåja, allvarligt talat. Om ni inte varit i saltbutiken i Kungsbacka förut så missa detta tillfälle! Och ni borde absolut passa på att besöka de andra saltaffärerna i samma område också.

Nu blev det nog lite tokigt.-skrattar hysteriskt

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja då får man boka en plats hos Petter.

Då är det bara tiden då vi ska lämna skåne land då??

vilken tid ska vi vara på slutdestinationen ? , så räknar vi bara bakåt..

Roger, vilken tid är satt eller det är närsom ? , Patrik vill iväg tidigt har jag uppfattat det som

och det är väl bäst så antar jag.

hade det gått så kanske man skulle käka frukost någonstans på vägen så kan vi alla träffas då.

Petrol , vad tycker du ?

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...