crille Postat 20 november 2007 Dela Postat 20 november 2007 kanonfint:smiley20: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 20 november 2007 Dela Postat 20 november 2007 Du gör mig sugen på att stapla om mina stenar till något pyramidliknande. Gah... men det går aldrig. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Holma Postat 21 november 2007 Dela Postat 21 november 2007 Tack för svaret, är du nöjd med Deltec MCE 300?Blir det inte varmt i burken på sommaren? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lakestream Postat 22 november 2007 Författare Dela Postat 22 november 2007 Deltecen funkar men det finns nog bättre. Den skummar på och är relativt tyst men den har en kammare på sidan med nästan helt stillastående vatten... Tror dock att deltec har moddat det på senare varianter. Och jo, fläkten går dygnet runt på sommarmånaderna. Med den på brukar det närma sig 28 C.Crille; Tack!Gustav; Friskt vågat, hälften vunnet vettu Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Shark Of Sweden Postat 22 september 2008 Dela Postat 22 september 2008 Hörru mannen!! Nu e det väl dags att uppdatera denna sidan med lite nya bilder på ditt NYA akvarium?:-) Jättenyfiken! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lakestream Postat 22 september 2008 Författare Dela Postat 22 september 2008 Jo det är väl sant. Får väl ta tag i det nu när höstmörkret närmar sig och timmarna framför akvariet blir något fler. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Shark Of Sweden Postat 22 september 2008 Dela Postat 22 september 2008 Hehe när skall jag få komma och kolla då? :-) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ahab Postat 9 februari 2009 Dela Postat 9 februari 2009 Är det inte läge att starta en tråd med lite bilder av ditt imponerande hörnkar nu? Det har ju varit igång ett tag! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lakestream Postat 9 februari 2009 Författare Dela Postat 9 februari 2009 Jag vet inte hur många gånger jag sagt att jag skall lägga upp en tråd med det nya men alltid är det nåt som kommer emellan. Så jag skal inte lova något men bli inte förvånad om det dyker upp en ny tråd snart. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg