Lilla Nemo Postat 13 oktober 2007 Dela Postat 13 oktober 2007 Hejsan!Idag skulle jag rengöra mina Koralia 2 pumpar (improved version) för första gången och då lossnar en liten plastring från vardera pump som jag inte har en aning om vart man ska placera. Har läst bruksanvisningen men dessa små detaljer finns inte ens med. Skulle någon som har en likadan pump kunna hjälpa mig kanske?Mvh,Elin Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lilla Nemo Postat 13 oktober 2007 Författare Dela Postat 13 oktober 2007 ingen som vet?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 13 oktober 2007 Dela Postat 13 oktober 2007 jag tror det sitter en mellanbricka på impelleraxeln - dvs brickan påträdd på axeln och sedan impellern. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Peppz Postat 13 oktober 2007 Dela Postat 13 oktober 2007 Den ska sitta på axeln, längst in typ.Annras klapprar propellern å låter illa. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lilla Nemo Postat 14 oktober 2007 Författare Dela Postat 14 oktober 2007 Tack!Jag testade utan och det lät verkligen högt om pumpen. Idiotiskt att sådana detaljer inte finns med i bruksanvisnigen.Nu har jag dock fått ett annat problem med skummaren som ni kan läsa om i skummarforumet.... suck... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.