Beppe Postat 15 oktober 2007 Postat 15 oktober 2007 Ska till Goa under två veckor i början av januari. Är det någon som har varit där och dykt? Funderar ifall det går att göra någon utflykt till något bättre dykställe över ett par dar. Lackadiverna kanske? Citera
Sunny Postat 15 oktober 2007 Postat 15 oktober 2007 Ska också till Goa undrar faktiskt samma sak.. vet dock att det finns bra dykställen i andamanerna o nicobarerna eller va de nu heter... o de tillhör ju också Indien... ska dit en sväng med tänkte jag kanske något för dig ?Mvh,Sunny Citera
Beppe Postat 15 oktober 2007 Författare Postat 15 oktober 2007 Tyvärr ligger Andamanerna o Nicobarerna alltför långt bort för att ta en "utflykt" till. I själva Goa tror jag inte dykningen är så mycket att hurra för, men kommer man ut lite så kanske det finns något att kika på. Dykningen är inte målet med resan , det vore bara en liten bonus. Citera
Laggeman Postat 15 oktober 2007 Postat 15 oktober 2007 Gå in på www.backpacking.se där har ni större chans att få svar på denna fråga, där finns det ett större klientel vad gäller resor. Lycka till, och glöm inte att posta tips här sen ifall ni får svar där! Citera
addo Postat 15 oktober 2007 Postat 15 oktober 2007 jag var där när jag var liten ich då var det snarare brunt än blått vatten. men jag var iof bara på stranden Citera
Beppe Postat 15 oktober 2007 Författare Postat 15 oktober 2007 jag var där när jag var liten ich då var det snarare brunt än blått vatten. men jag var iof bara på strandenJo , det är en hel del floder som mynnar ut i närheten av Goa som tar med sig sediment. Men jag undrar ifall det finns något närbeläget ställe med bättre förutsättningar. Citera
Beppe Postat 15 oktober 2007 Författare Postat 15 oktober 2007 Gå in på www.backpacking.se där har ni större chans att få svar på denna fråga, där finns det ett större klientel vad gäller resor. Lycka till, och glöm inte att posta tips här sen ifall ni får svar där! Tack!Tyvärr fick jag inga träffar där Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.