Gnarkill Postat 21 oktober 2007 Dela Postat 21 oktober 2007 Vad kan det vara för fel när sinularan drar ihop sig hela tiden och ser ut som den gör när ljuset är släckt?får den för lite ljus eller för mycket?Samma sak gäller sarcophytonen jag har! den skall väl sitta högt upp i karet den med? eller? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Shark Of Sweden Postat 21 oktober 2007 Dela Postat 21 oktober 2007 Dom flesta mjukkoraller drar ihop sig när ljuset är släckt! Inget att oroa sig för! Bara dom blir stora igen på dagen när ljuset är på så är det normalt!Ibland har dom sånna perioder då dom ömsar skin och då ser dom döende ut.....men det brukar vända när dom e färdiga med det . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 21 oktober 2007 Dela Postat 21 oktober 2007 Har du någon kejsare eller dvärgkejsare som noppar på den? Om någon rör på den drar den ihopp sig. Jag har sett att en av mina drar ihop sig även när mina clowner simmar in i den! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.