svedalaciklid Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 OJOJOJ inatt hade det hänt som inte fick hända min 4årings blå "doris" fisk hade fastnat i pumpen så den var död när han såg den i morse och vilket liv det blev. Dock hade doris haft prick sedan vi köpte henne typ och har prövat rädda henne så gott det gick med sötdopp och uvc men igår såg vi hon såg väldigt hängig ut och idag satt hon i pumpen stendöd. Och stackars lilleman som såg det imorse ,varit förstörd hela dagen nu Citera
pimo Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Tråkigt att höra!Är konstigt hur fäst man kan bli vid en fisk, och då kan jag tänka mig en 4 åring. Citera
cougar Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Trist! Vilket oflyt att han hade hittade den först. Fast barn är väl iofs alltid vakna från 05 som jag förstått det. Du får skaffa honom en ny och tåligare fisk! Citera
fiend Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Tråkigt med firren. Mitt tips är att skippa "dorisar" =/Jag hade 3 st som också gick bort, varav en som hade fastnat i pumpen. Antar den dog / var för svag och sedan fastnade i pumpens insug. Citera
svedalaciklid Postat 27 oktober 2007 Författare Postat 27 oktober 2007 så tror jag också det gick till här fiend, läste att du la ner ditt fina kar , synd Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.