wrang Postat 28 oktober 2007 Postat 28 oktober 2007 Vilken korall är det jag har köpte den som en Blastomussa wellsi men fick nu in ett mail att det är en Blastomussa merletiVad tror ni andra?OBS. Jag vet att Blastomussa korallerna är förbjudna koraller men den jag skaffat är en gammal korall från ett tidigare akvarium Citera
Christer T Postat 28 oktober 2007 Postat 28 oktober 2007 B wellsi verkar ha större polyper. Här finns en del bilder att jämföra med: http://www.livestockusa.org/BLASTO.html Citera
wrang Postat 23 december 2007 Författare Postat 23 december 2007 Okey tackar. Den växer kanon i karet har den på ett sådant ställe med skugga å ser att den växt utåt mot en sten som den inte låg imot innan.Tror att KZ CoralSnow gjort sitt oxså då polyperna är mer upp pumpade och köttigare nu Citera
Orion Postat 16 mars 2008 Postat 16 mars 2008 får man fråga varför dom är förbjudna?Mvh Fredde Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.