pimo Postat 22 november 2007 Postat 22 november 2007 ska åka ner till göteborg för att hämta mitt kar imorgon och behöver pvc.Är lite ivrig och vill helst börja fylla med vatten under helgen, så att beställa känns drygt, och både ted och marinakvariet har ju stängt.Så, finns det någon rörbutiken eller liknande i göteborg, eller på vägen ner som säljer pvc av den typ som används till akvarier? Citera
tropfrog Postat 22 november 2007 Postat 22 november 2007 Det finns två butiker jag känner till som saluför pvc limdelar. En av dem är hissingens vvs butik i närheten av backaplan, den andra vars namn jag glömt ligger söder om gbg, så den är väl ändå inte aktuell?MVHMagnus Citera
wrang Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Finns en firma i Kungsbacka vid freeport som heter Pool & HälsaPool & HälsaBorgås Gårdsväg 7-13, 434 39 Kungsbacka Tel: 0300-198 30, e-mail: poolohalsa@processingruppen.sede har ett plocklager med PVC delar Citera
metcrue Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Rör och värme i Uddevalla, men det blir lite omväg för dig kanske? Citera
acuario Postat 23 november 2007 Postat 23 november 2007 Jag har lite 20 mm och 36mm rör i blå pvc men inga krökar och dyl. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.