Gå till innehåll

Stjärnpolyp?


Andreas84

Rekommenderade inlägg

Tack för svar..

Jag hade lagt den på fel håll nu har det slagit ut.. Men jag är inte nöjd med den för att den är inte lika fin på den sidan.. Vet inte riktigt hur jag ska få den att smälta in ser liksom ut som den bara är ditlagd.. ser inte alls kul ut.

Några förslag?

Mvh

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick med stjärnpolyp på min levande sten när jag köpte den. Den visade sig vara riktigt tålig och har nu växt runt stenen, (Från undersidan) för att ta sig upp på andra sidan stenen. Gör som Jimmy sa och ställ den på högkant då kommer den antagligen växa till sig och så småningom vara på båda sidorna, då kan du ju alltid vända tillbaka den. (men jag har å andra sidan bara min egen "sten" att jämföra med, vem vet den kanske inte beter sig normalt)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Stjärnpolyper växer som ogräs, tänk på att placera den på en sten eller två stenar som du vill ha den på och sen inte lägga stenarna emot andra stenar eller mot rutan. Om du låter den växa hej vilt så kommer du få problem om du inte vill ha hela karet fullt av stjärnpolyper dvs.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hej..

Grejen är att min sitter inte på en liten ls, utan mer som en läderbit typ. lite svårt att förklara men jag hoppas ni förstår.

Kommer den att växa fast i ls och sen sprida sig ut på lsen den ligger på?

Det är ju det som är tanken vill ju ha den på halva den stenen ungefär?

Mvh

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...