Pear Postat 8 januari 2008 Postat 8 januari 2008 Tänkte lägga upp en bild på hur mitt kar ser ut nu efter 6 veckor, och jag börjar nu introducera lite fisk och lämliga koraller. Citera
artemia Postat 8 januari 2008 Postat 8 januari 2008 Där finns ett snyggt kar som bara väntar att få nya invånare! Bra jobbat. Har du haft korallgruset på botten från början? Fina sten du har hittat. Vackert med kalkalger. Citera
Pear Postat 8 januari 2008 Författare Postat 8 januari 2008 Körde in karet utan grus på botten, samt körde med fosfatremover från start. Stenen inköpt på Triton samt på Royal i Västerås, där jag beställde en låda.5 Clowner är bara i karet tillfälligt då en kompi fick algkrasch i sitt, så dom får bo hos mig.annars finns nu:3 Putsarräkor2 Kamelräkor (Revsäkra ger sig inte på korallerna)1 Eremit "Röd"Kommer introducera inom kort:1 Gul Goby1 DvärjkejsareSamt mer korall. Citera
Pear Postat 9 januari 2008 Författare Postat 9 januari 2008 Lite nya koraller och fisk har tillkommit i dagarna.KorallCladiellaCapinellaGorgoniaSinulariaSarcopythonTack Mattias i Arboga för besöker och visningen av ditt fina kar. Samt korall och Fraggar. Citera
Pear Postat 11 januari 2008 Författare Postat 11 januari 2008 Här kommer ett par nya bilder på mitt kar. Dessa får bli dom sista då karet betraktas som inkört och klart nu. Fisk som nu går i karet:3 Grön Chromis5 Svartvita clowner1 Kirurg Zebrasoma Scopas Citera
papi Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Vilket fint rev du byggt! Vad kör du med för belysning och hur långt är karet? Citera
Pear Postat 11 januari 2008 Författare Postat 11 januari 2008 Karet är 120 långt , jag kör med T5 ramp 2vita rör och 2 blå. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.