Postat 8 januari 200817 år Tänkte lägga upp en bild på hur mitt kar ser ut nu efter 6 veckor, och jag börjar nu introducera lite fisk och lämliga koraller.
Postat 8 januari 200817 år Där finns ett snyggt kar som bara väntar att få nya invånare! Bra jobbat. Har du haft korallgruset på botten från början? Fina sten du har hittat. Vackert med kalkalger.
Postat 8 januari 200817 år Författare Körde in karet utan grus på botten, samt körde med fosfatremover från start. Stenen inköpt på Triton samt på Royal i Västerås, där jag beställde en låda.5 Clowner är bara i karet tillfälligt då en kompi fick algkrasch i sitt, så dom får bo hos mig.annars finns nu:3 Putsarräkor2 Kamelräkor (Revsäkra ger sig inte på korallerna)1 Eremit "Röd"Kommer introducera inom kort:1 Gul Goby1 DvärjkejsareSamt mer korall.
Postat 9 januari 200817 år Författare Lite nya koraller och fisk har tillkommit i dagarna.KorallCladiellaCapinellaGorgoniaSinulariaSarcopythonTack Mattias i Arboga för besöker och visningen av ditt fina kar. Samt korall och Fraggar.
Postat 11 januari 200817 år Författare Här kommer ett par nya bilder på mitt kar. Dessa får bli dom sista då karet betraktas som inkört och klart nu. Fisk som nu går i karet:3 Grön Chromis5 Svartvita clowner1 Kirurg Zebrasoma Scopas
Postat 11 januari 200817 år Vilket fint rev du byggt! Vad kör du med för belysning och hur långt är karet?
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.