-FH- Postat 24 januari 2008 Postat 24 januari 2008 Nu skall det köpas utrustning till karet. Vilka kalkreatkorer och belysning Àr de bÀstaste anser ni?ANg. bel. SÄ vill jag ha 2st 250w MH med t5rör.MVHFredrik Citera
tropfrog Postat 24 januari 2008 Postat 24 januari 2008 Med de kraven pÄ belysning sÄ vet jag inte om det finns nÄgot annat Àn gieseman att vÀlja pÄ. Utan egna erfarenheter sÄ gillar jag hur deltecs fluidiserande kalkreaktorer Àr uppbyggda, har Àven hört mycket gott om dem.MVHMagnus Citera
petnym Postat 24 januari 2008 Postat 24 januari 2008 Utan att ens hunnit provköra min egen kalciumreaktor sÄ vill föreslÄ Schuran Jetstream. Citera
Christer T Postat 24 januari 2008 Postat 24 januari 2008 Nu skall det köpas utrustning till karet.Vilka kalkreatkorer och belysning Àr de bÀstaste anser ni?ANg. bel. SÄ vill jag ha 2st 250w MH med t5rör.MVHFredrikAqua Medic Sunlight NG har den uppsÀttning du vill ha. Ett budgetalternativ i förhÄllande till Giesemann tror jag. Har en sÄdan sedan ett Är och Àr nöjd men inte övervÀldigad. Kör en Deltec kalkreaktor som jag tycker fungerar bra men eftersom det Àr den enda jag kört har jag inget att referera till. Citera
pimo Postat 24 januari 2008 Postat 24 januari 2008 Jag kör en grotech ca reaktor med deras "ca-reduktor" och Àr jÀttenöjd, men som föregÄende sÄ har jag ingen erfarenhet av nÄgon annan. Citera
Rekommenderade inlÀgg
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.