-FH- Postat 24 januari 2008 Postat 24 januari 2008 Nu skall det köpas utrustning till karet. Vilka kalkreatkorer och belysning är de bästaste anser ni?ANg. bel. Så vill jag ha 2st 250w MH med t5rör.MVHFredrik Citera
tropfrog Postat 24 januari 2008 Postat 24 januari 2008 Med de kraven på belysning så vet jag inte om det finns något annat än gieseman att välja på. Utan egna erfarenheter så gillar jag hur deltecs fluidiserande kalkreaktorer är uppbyggda, har även hört mycket gott om dem.MVHMagnus Citera
petnym Postat 24 januari 2008 Postat 24 januari 2008 Utan att ens hunnit provköra min egen kalciumreaktor så vill föreslå Schuran Jetstream. Citera
Christer T Postat 24 januari 2008 Postat 24 januari 2008 Nu skall det köpas utrustning till karet.Vilka kalkreatkorer och belysning är de bästaste anser ni?ANg. bel. Så vill jag ha 2st 250w MH med t5rör.MVHFredrikAqua Medic Sunlight NG har den uppsättning du vill ha. Ett budgetalternativ i förhållande till Giesemann tror jag. Har en sådan sedan ett år och är nöjd men inte överväldigad. Kör en Deltec kalkreaktor som jag tycker fungerar bra men eftersom det är den enda jag kört har jag inget att referera till. Citera
pimo Postat 24 januari 2008 Postat 24 januari 2008 Jag kör en grotech ca reaktor med deras "ca-reduktor" och är jättenöjd, men som föregående så har jag ingen erfarenhet av någon annan. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.