MattiasN Postat 25 januari 2008 Dela Postat 25 januari 2008 Jag håller precis på att koppa in ett gäng Anthias, inte helt hundra på art men förmodligen Dispar. Det var väldigt länge sedan jag köpte något nytt till karet (nästan ett år sedan tror jag), har varken skaffat fisk el koraller under denna tid. Hade tidigare uv igång ibland men har sedan ganska länge packat ihop den och jag har inte heller sett prick på väldigt länge, inte ens på min stora Vitbröstade kirurg. Tycker ni det är värt mödan (det ligger någonstans i garderoben...) att plocka fram uv´n och köra några veckor nu eller kan det kvitta? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
per.w Postat 25 januari 2008 Dela Postat 25 januari 2008 Om fisken verkar frisk och ok, skit i det!!!!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 25 januari 2008 Dela Postat 25 januari 2008 Den största risken är väl att din kirurg skulle få prick pga stressen med ny fisk i karet, så har du en fullt fungerande UV-C så plocka fram den och låt den gå någon vecka. Varför chansa när du har medlen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 25 januari 2008 Dela Postat 25 januari 2008 Har du en - så använd den de närmsta veckorna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 25 januari 2008 Författare Dela Postat 25 januari 2008 kanske lika bra, kopplar in imorgon Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.