wrang Postat 1 augusti 2004 Postat 1 augusti 2004 Hittade en intressant reaktor för att driva upp sina Phytoplankton.Segt att de ännu ej översatt från tyska men det går ju lätt med babelfish översättning funktionhttp://www.grotech.de/en/index_en.html!! almost Filtering as in the Sea !! Citera
Drakfisken Postat 1 augusti 2004 Postat 1 augusti 2004 Just en sådan är på väg hem till en av mina kunder och en medlem här på guiden... så jag hoppas vi snart får lite mer ingående kommentarer och reaktioner på den här reaktorn. Citera
wrang Postat 1 augusti 2004 Författare Postat 1 augusti 2004 Ja jag vill oxså höra mer om detta så skicka mig lite mer info och vad skulle en sådan här apparat kosta. Citera
Guest Andreas Lange Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 Sitter det något som hindrar zooplankton o dyl att följa med akvarievattnet över i reaktorn och knapra i sig hela skörden? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.