anders80 Postat 17 februari 2008 Postat 17 februari 2008 Hej, har börjat fått smak för saltvattensakvarium, å sitter just nu å letar information om det på nätet, men det enda jag inte lyckats å hitta är om det finns någon akvarieaffär runt Norrköpingstrakten som säljer allt till saltvattensakvarier, har sysslat en del genom åren med sötvattensfiskar (ciklider, guldfiskar tetror, ja dom vanligaste akvariefiskarna) men vill starta upp ett saltvattensakvarium.Så min fråga är är de någon som vet om nån affär i näheten av Norrköping som säljer saltvattensprylar å fiskar? Citera
Sillen Postat 17 februari 2008 Postat 17 februari 2008 Hej Anders!Kul att du börjar närma dig steget mot att starta ett akvarium. Frågan om det finns affärer i närheten är ju rellativ. Känner inte till någon i Norrköping men väl Linköping, Södertälje och Stockholm. Kolla i denna länklistan då den är rätt komplett!https://www.saltvattensguiden.se/forumet/forumdisplay.php?f=153Lycka till! Citera
anders80 Postat 18 februari 2008 Författare Postat 18 februari 2008 tackar, nu måste jag dit å kolla nåndag Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.