jimmy Postat 24 februari 2008 Postat 24 februari 2008 Tänkte ta en sväng upp till götet den 7-9 mars för att besöka lite salt butiker universeum osv men behöver ett billigt hotell har ni som bor där uppe några att rekomendera ?Behöver oxå fler tips på vad man bör se när man nu är där man vill ju inte missa en bra akvarieaffär eller liknande.Hotellet får gärna vara centralt men det kanske är svårt att få ihop det med billigt Citera
alofstrand Postat 24 februari 2008 Postat 24 februari 2008 posiedon, har jag för mig att det är rätt billigt, kolla med dem, ligger vid/på avenyn. Citera
DaTrucka Postat 24 februari 2008 Postat 24 februari 2008 Det flytande hotellet Hotell Ibis kan vara ett alternativ, ligger bara ett par hundra meter från centralen.http://goteborg.ibishotel.se/ Citera
Laggeman Postat 25 februari 2008 Postat 25 februari 2008 Det flytande hotellet Hotell Ibis kan vara ett alternativ, ligger bara ett par hundra meter från centralen.http://goteborg.ibishotel.se/Har bott där en natt, helt ok. De har ett akvarie i lobbyn. Iaf då när jag var där. Malawi också iofs, men iaf. Citera
Johan2x Postat 25 februari 2008 Postat 25 februari 2008 Kolla med dom stora kedjorna, dom kan ha erbjudande.Bodde på Scandic förra året par hundra meter från Universeum, kostade lika mycket för två presoner som på vandrarhem. /J Citera
jimmy Postat 25 februari 2008 Författare Postat 25 februari 2008 har kollat ibis hade varit coolt att övenatta på en båt men har för mig att dom inte riktigt gillade att man hade med sig hunden tyvär Citera
tropfrog Postat 25 februari 2008 Postat 25 februari 2008 Annars så finns ju hotell krabbeliderna....Jag är husägare nu och är inte rädd för varken hundar eller flickvänner:) . Så kan vi kolla butikerna tillsammans, det bästa av allt.....Det kostar bara några fraggar MVHMagnus Citera
jimmy Postat 27 februari 2008 Författare Postat 27 februari 2008 tack för erbjudandet men har ju lovat hotellnätter och hotellfrukost Du vet hur det är hela livet går ut på mutorDet är dessutom hundutställning på lördagen så det är då jag ska försöka smita undan vid väl valda tillfällen å kolla utbudet i göteborg Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.