Laggeman Postat 28 februari 2008 Postat 28 februari 2008 Spar den, så kan jag ta den vid tillfälle. Den kan få bo i min sump om inte annat, så spola inte ner den! Citera
Dykaren Postat 28 februari 2008 Postat 28 februari 2008 Jag har en krabba som har vuxit till cirka 7-8 cm... vill du ha den också Jimmy? Citera
Bengan Postat 28 februari 2008 Författare Postat 28 februari 2008 Spar den, så kan jag ta den vid tillfälle. Den kan få bo i min sump om inte annat, så spola inte ner den!Stoppar jag ner den i karet, kommer jag aldrig att hitta den igen. Men jag stoppar ner den och hoppas att jag hittar den till dig sen Jimmy. Citera
petrol Postat 28 februari 2008 Postat 28 februari 2008 Jag har en krabba som har vuxit till cirka 7-8 cm... vill du ha den också Jimmy?Om inte Jimmy är intresserad så.. Är jag! Citera
Laggeman Postat 29 februari 2008 Postat 29 februari 2008 Jag har en krabba som har vuxit till cirka 7-8 cm... vill du ha den också Jimmy?Hehe, hade jag haft vägarna förbi Växjö så hade jag kunnat ta den, men då får Petter nog äran att ta hand om den istället. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.