Gå till innehåll

iväg hemifrån


magnus1982

Rekommenderade inlägg

hej allihopa.

ska nu iväg till sockholm mellan onsdag-söndag. har en fin liten sandvändare bara, sen är det sniglar och eremiter och en clavularia i karet för närvarande.

hur är det med matningen av den fisken, måste jag mata den varje dag som jag brukar eller klarar den sig varannan kanske?

tänkte mest så mossan slapp köra hit varje dag kanske :o)

men som sagt vad gäller ??

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hej allihopa.

ska nu iväg till sockholm mellan onsdag-söndag. har en fin liten sandvändare bara, sen är det sniglar och eremiter och en clavularia i karet för närvarande.

hur är det med matningen av den fisken, måste jag mata den varje dag som jag brukar eller klarar den sig varannan kanske?

tänkte mest så mossan slapp köra hit varje dag kanske :o)

men som sagt vad gäller ??

Svårt att säga "vad som gäller". Om fisken är vid god vigör och är välmatad klarar den sig ganska lång tid utan mat. Men möjligen bör man väga in en moralisk aspekt i det hela...

Varannan dag under den perioden du nämner är knappast något problem för en frisk och välmatad fisk. Den överlever förmodligen lätt hela din sthlms-vistelse utan mat, men det kanske kan anses fel att låta firren vara utan mat så länge.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...