smulan Postat 30 december 2008 Dela Postat 30 december 2008 Ja det kan man undrar hur det gick till, för vi har fortfarande inte fått se några nya :nya bilder:än nu ......Hur länge ska vi behöva vänta nu Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 31 december 2008 Författare Dela Postat 31 december 2008 Lite bilder dock inte varit så duktig på att rengöra bakrutan men men Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 31 december 2008 Författare Dela Postat 31 december 2008 fler Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 31 december 2008 Författare Dela Postat 31 december 2008 en liten till Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 31 december 2008 Dela Postat 31 december 2008 Fantastisk gorgonia!!!!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 1 januari 2009 Dela Postat 1 januari 2009 snygga bilder micke.... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 1 januari 2009 Dela Postat 1 januari 2009 Snyggt Micke!!!Läcker gorgonia !!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 1 januari 2009 Författare Dela Postat 1 januari 2009 min sambo köpte den för ett tag sedan gillar den skarpt själv också Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 1 januari 2009 Dela Postat 1 januari 2009 ser bra ut micke.! snart dax för ett besök ju.. dom två minifraggarna jag fick är vita nu kan jag tycka.. tyvärr.. men får avakta lite.. o semvh manne Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 1 januari 2009 Författare Dela Postat 1 januari 2009 lugnt Manne ni är välkomna närsom Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 3 februari 2009 Dela Postat 3 februari 2009 Hur går det för dej micke?Det var ett tag sedan du la upp några bilder är det inte dax för några nya ......... bilder !:nya bilder: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 12 februari 2009 Författare Dela Postat 12 februari 2009 Nja bilder dröjer men fick under de senaste veckorna genomslag för min ide om sump i källaren så det är vad som står högst på listan just nu Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan2x Postat 30 april 2009 Dela Postat 30 april 2009 Hej MickeHur går det för dig? Framåt eller tar familjen merparten av din tid?/Johan Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 30 april 2009 Dela Postat 30 april 2009 Ja hur går det??? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
smulan Postat 19 juli 2009 Dela Postat 19 juli 2009 Hur går det för dej micke?Lite info kan du väll ge om ditt sump bygge i källaren.Det var ett bra tag sedan du la upp några bilder på burken, är det inte dax för några nya ......... bilder !:nya bilder: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 20 juli 2009 Dela Postat 20 juli 2009 Hur går det för dej micke?Lite info kan du väll ge om ditt sump bygge i källaren.Det var ett bra tag sedan du la upp några bilder på burken, är det inte dax för några nya ......... bilder !:nya bilder:Jag tror som innan mycke prat i liten verkstad... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 11 september 2009 Författare Dela Postat 11 september 2009 Har inte haft tid över till att hänga här.Mycket med barn och renovering av hus m.m karet har tuffat på ett bra tag men inte mycket nytt som har tillkommit... har bestämt mej för att ha ett lite mindre kar i framtiden pga för mycket avdunstning för min del.. närmare bestämt 10liter per dag och det känns inte bra... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke_Tj Postat 11 september 2010 Författare Dela Postat 11 september 2010 Nerlaggt Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg