NephruruS Postat 16 april 2008 Postat 16 april 2008 Någon som vet hur lätt/svårt det är att få tag på en sådan korall? Har en vänn i england som har en och han säger att dom är lika vanliga i affärerna där som euphyllia men jag tror aldrig jag sett någon hos min handlare och tror inte jag sett någon här på guiden som lagt ut info om att de har den heller? Enligt james i england så kallas dem duncan coral där om det säger något.Mch Citera
NephruruS Postat 21 april 2008 Författare Postat 21 april 2008 Ingen som vet förutom du som skickade pm ? Citera
Tedb Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 Den e inga problem att få tag på. Men kostar sin peng. Man köper dessa polypvis. Citera
NephruruS Postat 21 april 2008 Författare Postat 21 april 2008 Okey ted Vet du ungefär vad dom ligger på i pris/polyp? Eller går det på något sätt att få min kontakt i england att skicka till sverige eller är det olagligt / dödligt för korallen med en sådan resa? Har du föresten möjlighet att skicka den där skummaren vi pratade om i mitten av förra veckan eller har du fått den såld? Mvh.Henrik Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.