papi Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 Min skummar effektivt (och blött) i ett par dagar efter jag torkat av ytorna runt koppen. Sedan ganska snabbt avtar kapaciteten som jag tror beror på beläggning som avsatts på och runt koppen. Skall det vara så, rengöring typ 2 ggr per vecka? Citera
Peppz Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 Min skummar effektivt (och blött) i ett par dagar efter jag torkat av ytorna runt koppen. Sedan ganska snabbt avtar kapaciteten som jag tror beror på beläggning som avsatts på och runt koppen. Skall det vara så, rengöring typ 2 ggr per vecka?Kort svar: Jo! Citera
papi Postat 21 april 2008 Författare Postat 21 april 2008 Så glad jag blir att det inte är nåt fel på skummaren då Kanske man kan sätta ett skummgummifilter over inloppet och få ner serviceintervallen en aning.. Citera
PatriksS Postat 21 april 2008 Postat 21 april 2008 Jag försöker att tvätta rent stigarröret på min skummare en gång per dag. Detta för att förhindra att geggan på röret sönderfaller till nitrat och fosfat. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.