Rasmus Postat 22 april 2008 Postat 22 april 2008 Såg nu när jag kom hem och tände i köket så såg jag ett nattdjur utan dess like. Har aldrig sett denna innan utan det är något som måste följt med min LS för längesen.VAD ÄR DETTA?Den är ganska stor, 5-6 cm lång och 2 cm bred typ. Är blå/lila färgad (Ganska fin färg).Ser ut som en Turbosnigel med en stor skivanemon som skal.En liten jäkel var jämte, den var helt vit.. Typ albino! :/Är detta nyttigt eller inte? Anyway, läskig :S Citera
Orion Postat 22 april 2008 Postat 22 april 2008 ser ut som en nakensnäcka,har för mig att en del av dessa kan ge sig på koraller.samtidigt så är man inget proffs som dom andra på forumet,så nån annan kanske också vill uttala sig?Mvh Fredde Citera
Rasmus Postat 22 april 2008 Författare Postat 22 april 2008 Okej, Någon annan som kan hålla med om detta? Förstår inte hur jag inte kunnat se denna sak innan, den är ju inte direkt liten. Hujja Citera
Rasmus Postat 22 april 2008 Författare Postat 22 april 2008 Okej, det var ju bra. Fattar fortfarande inte hur jag kunnat missa den, Den kan ju inte direkt ha vuxit så på en dag Citera
stigigemla Postat 22 april 2008 Postat 22 april 2008 Men den vita behöver vi en bättre bild på. Citera
MattiasN Postat 22 april 2008 Postat 22 april 2008 jag gjorde samma upptäckt i mitt kar, tog mig typ 2,5år att hitta den i mitt kar... Men nu kan jag se den var varannan kväll när ljuset släckts Citera
Rasmus Postat 22 april 2008 Författare Postat 22 april 2008 Den lilla vita har krypit iväg nu, vet inte var den är. Den såg ut som den stora fast utan "skal". Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.