SagaLee Postat 26 april 2008 Postat 26 april 2008 Hej!Jag undrar om någon vet var jag kan köpa måttbeställd revkeramik?Mvh Jenny Citera
Laggeman Postat 26 april 2008 Postat 26 april 2008 De säljer keramiken på ZG i Lomma, hör med dem ifall de kan ta hem måttbeställda bitar. Citera
SagaLee Postat 28 april 2008 Författare Postat 28 april 2008 Jag var mer ute efter någonstans där jag själv kunde beställa, typ via nätet. Slippa så många mellan händer;-) Citera
jens karlskrona Postat 28 april 2008 Postat 28 april 2008 Jag var mer ute efter någonstans där jag själv kunde beställa, typ via nätet. Slippa så många mellan händer;-)Revkeramik - Sidan 2 - Saltvattensguidens ForumJag beställde från Aquaproo 2000.Bräckliga saker det där, läs gärna tråden så att inte samma sak inträffar.Rekomenderar varmt Revkeramik, MEN det kan finnas lite fosfat/silikat som bör lakas ur innan man petar i koraller. Citera
Magnus Postat 29 april 2008 Postat 29 april 2008 Hör av dig direkt till Korallenwelt och fråga! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.