PatrikB Postat 8 maj 2008 Postat 8 maj 2008 Tjena!Installerade precis ett Deltec UVC till mitt RSM och eftersom akvariet är plaserat i vardagsrummet kan jag inte ha det ovanför eftersom man då skulle se det samt slangarna. Så jag satte det i skåpet under akvariet, tyvärr leder detta till möjligheten att vid ett haveri pumpa ut allt vatten. Så frågan är om någon har haft någon av deltec:s modeller som havererat med läckage som följd. Citera
wrang Postat 8 maj 2008 Postat 8 maj 2008 Nej inte vad jag hört.Har du problem med vita prick etc eller varför köpte du det?Ett UVC i mitt tycke kör man bara då man har nån sjukdom i karet annars så har jag laggt det på hyllan och kört det som sagt vid behov Citera
Anders/Bo Postat 16 juni 2008 Postat 16 juni 2008 Jag har funderat på det ett tag då det drog ut på tiden med rör byte till minn UVC.Nu har jag kört utan i 2år inga problem med parasiter. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.