blaze Postat 13 september 2009 Författare Postat 13 september 2009 vet inte hur det ser ut för oss den helgen men annars kanske daniel "mediabrus" kan vara intreserad av att hålla då, tror han är "helt" klar me karet.va säger du daniel?? Citera
blaze Postat 7 oktober 2009 Författare Postat 7 oktober 2009 nån som är sugen på hålla en träff när Ted från Sundsvall kommer upp nästa helg och vilka skulle va sugna på komma? Citera
JensGranlund Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 hej alla umeåbor även ni andra såklart! har just köpt ett akvarium och tänkt starta upp ett saltvattenskar och undrade om någon i umeå (skellefteå/luleå) har något som ligger och skräpar hemma? tex skummare?andra bra att ha saker är ju självklart välkommet med! är arbetslös så tänkte komma lite billigare undan om jag köper beggat istället för nytt.. tack! mvh jens Citera
blaze Postat 18 oktober 2009 Författare Postat 18 oktober 2009 hej alla umeåbor även ni andra såklart! har just köpt ett akvarium och tänkt starta upp ett saltvattenskar och undrade om någon i umeå (skellefteå/luleå) har något som ligger och skräpar hemma? tex skummare?andra bra att ha saker är ju självklart välkommet med! är arbetslös så tänkte komma lite billigare undan om jag köper beggat istället för nytt.. tack! mvh jensen polare här i umeå ska sälja bort en skummare, mer kan säkert finnas hos honom men skummare vet jag säkert att han ska sälja bort, kan dumpa in hans mail via pm till dig så kan du maila o kolla me honom. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.