OskarW Postat 1 juni 2008 Dela Postat 1 juni 2008 Inatt (03:00-04:00) så går reprisen av "ekvatorn" ett program om livet runt ekvatorn. och inatt ska det handla bla om Koraller och fiskar, mycket fina bilder och undervattens klipp. de berättar om Livet i mangrove skogen och bland dess rötter.Rekommenderas STARKT!!! till Nattugglor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 1 juni 2008 Dela Postat 1 juni 2008 jepp såg det nu ikväll rekommenderasdel 1 handlade lite om korallrev oxå men vet inte om/när det går i repris Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
OskarW Postat 1 juni 2008 Författare Dela Postat 1 juni 2008 jo det är del 1 som går i repris nu klockan 03.00 ;P kanske går igen.. men nästa repris är inatt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 1 juni 2008 Dela Postat 1 juni 2008 ...om man bara hade animal planet... :-( Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 1 juni 2008 Dela Postat 1 juni 2008 det är väl del 4 eller nått den som gick nu kl 2100 men skit samma den är klart sevärd Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
OskarW Postat 1 juni 2008 Författare Dela Postat 1 juni 2008 Hmm det stod del 1 på animal planets hemsida ;P Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 1 juni 2008 Dela Postat 1 juni 2008 skit samma hela den serien är bra men detta som gick ikväll och repris inatt handla om ondiska oceanen och är riktigt bra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 1 juni 2008 Dela Postat 1 juni 2008 har sett programet förut men såg det igen vid 21 tiden och det är lika roligt varje gång inte ofta dom visar sånt på tv:n. är det nåt från havet dom visar så brukar det garanterat vara om sköldpaddor, hajar och rockor tyvärr Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
OskarW Postat 2 juni 2008 Författare Dela Postat 2 juni 2008 jag har iaf denna del om Reven inspelad på hårdisken riktigt mäktigt att se De Gigantiska flaken acropora och De enorma anemonfälten med alla möjliga sorters clowner... sen var det till och med mantis en kortis. riktigt grymt avsnitt. det var också coolt att se så mycket xenia pumpa tillsammans Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 2 juni 2008 Dela Postat 2 juni 2008 Coolt.... du har inte så man kan tanka hem det ngnstans Oscar?MVHJohan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
OskarW Postat 2 juni 2008 Författare Dela Postat 2 juni 2008 Jag ska kolla hur det Går, Det ligger osm sagt inte i datorn utan i Digitalboxen.... får se om jag lyckas lista ut hur man Får ut den filen. lägger upp en Länk när jag fixat det, blir nog dock efter jag kommit hem från seglingen om typ 14 dagar.kanske att jag kan fixa det innan och lägga upp det på en server. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 2 juni 2008 Dela Postat 2 juni 2008 Hehe coolt. Lycka till med segling och med servern. Jag tog dock den enkla vägen och beställde animalplanet!! MVHJohan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.