DSB Postat 18 juni 2008 Dela Postat 18 juni 2008 Förstår han. Jag tappar också intresset mer och mer.På foums diskussionerna eller hobbyn ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 18 juni 2008 Dela Postat 18 juni 2008 Nu har inte jag hängt med på vad som hänt eller skrivits här. Synd bara att det ska drabba duktiga akvarister och mycket intressanta trådar.Åter till ämnet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Drullputt Postat 18 juni 2008 Dela Postat 18 juni 2008 Mina dinos försvann när jag började med kalkvatten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 19 juni 2008 Dela Postat 19 juni 2008 förklaringen är troligtvis det högre ph't Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedd Postat 20 oktober 2011 Dela Postat 20 oktober 2011 Synd, man fick aldrig veta hur experimentet gick... Synd, jag har nämnligen Ultra life hemma och är så sugen på att hälla i för jag vill bara spränga bort dem, algerna. Dö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.