_Manne_ Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 undra om det blir tystare o ha ev kylare i skåp eller utanför.. gissar att skåpet skapar resonans också..mvh manne Citera
Lotusblommann Postat 2 juli 2008 Postat 2 juli 2008 Jag håller bara igång min skummare på dagarna när jag är på jobb. Skummaren kan flippa när ytspänningen ändras av olika skäl (man rotar i sanden eller liknande).Man ska inte ha något i skummaren, du kan testa o reglera luftsuget på olika vis.Jag har inte borrat i min skummare.Mvh Ann Citera
Tenkare Postat 13 juli 2008 Författare Postat 13 juli 2008 Har nu lyckasts fibbla till så att den fungerar. Otroligt hur nöjd man kan känna sig när det går som man vill. Det blev till att rita streck och utgå från klockan, men nu fungerar den som den ska och låter nästan inget alls. Nu hittar jag inte bruksanvisningen men som det stod i den så skulle man ha filtermatta i skummaren, som jag har sett på bilder så skulle man ha den precis under avrinningen. Jag har satt en liten bit där iaf. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.