Texas Postat 7 juli 2008 Dela Postat 7 juli 2008 Åt väldigt bra sen man skaffade den...skalade räkor...men nu sista 2veckorna så bryr den sig inte om räkorna...har han blivit kräsen...å tittar på när räkan flyter förbi...Tips på något annat man kan ge den... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 7 juli 2008 Dela Postat 7 juli 2008 Låter som en rätt så ensidig kost, testa med annan mat tex musslor och bitar av fisk. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Holma Postat 7 juli 2008 Dela Postat 7 juli 2008 Tjena AndersKan du inte ge den någon blackmolly eller något, jag vet att man inte ska ge dem sötvatten fisk men kan det vara så farligt att locka fram aptiten med något levande ibland?Mvh/Niklas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 7 juli 2008 Dela Postat 7 juli 2008 Testa med bitar av torsk, lax, musslor osv. Köp någon billig sötvattensfisk också, typ små black molly. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Texas Postat 7 juli 2008 Författare Dela Postat 7 juli 2008 Tror min lille vän blivit kräsen...Köpte strömmingsfiler å dom sög han i sig på en gång... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 7 juli 2008 Dela Postat 7 juli 2008 Testa med bläckfisk borde vara ett bra tillskott på födan med Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 7 juli 2008 Dela Postat 7 juli 2008 mina åt nästan bara levande. typ malawi. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.