Gå till innehåll

Snorkling Ibiza?


OskarW

Rekommenderade inlägg

Ska till ibiza om runt 10 timmar, vi kommer åka till nordöstrasidan.

Några tips på saker värda att besöka?

jag ska iaf snorkla där, kan man se något roligt i medelhavet, jag vet att när jag var på fastlandet såg jag bläckfisk och en del småfisk, kan det finnas något mer roligt?

Några platser ni rekommenderar?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, Oskar, du får ta det lugnt med klippa/klistra, det funkar dåligt att klistra in samma meddelande i en ny tråd två gågner i rad, fast med ny tid till avresa. ;)

Själv har jag inga tips o ge dig, men kan tänka mig att det kan ses det mesta där som man kan se på tex Mallorca.

Har du testat o googlat på din fråga? Ibiza är ju annrs inte det resmål som lockar när man snackar om att snorkla i medelhavet...

Ha en skön semester och ta det lugnt med vad du stoppar i dig! :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, Oskar, du får ta det lugnt med klippa/klistra, det funkar dåligt att klistra in samma meddelande i en ny tråd två gågner i rad, fast med ny tid till avresa. ;)

Själv har jag inga tips o ge dig, men kan tänka mig att det kan ses det mesta där som man kan se på tex Mallorca.

Har du testat o googlat på din fråga? Ibiza är ju annrs inte det resmål som lockar när man snackar om att snorkla i medelhavet...

Ha en skön semester och ta det lugnt med vad du stoppar i dig! :)

hehe Kopierade min tråd från zoopet.. fast eftersom att tiden hade förflutit så ändrade jag :P

min dator hängde sig när jag postade så jag såg inte så mycket hehe :P

jo jag googlade lite men hittade bara en massa info om dykning där , det jag helst vill veta e vad för fiakr man kan träffa på ganska nära Stranden Runt klippor :D

NU är det bara 4 timmar kvar :D saltvattensguiden till Sista minuten :P

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...