jens karlskrona Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vargklo Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 Kul med mycket simyta! Men karet känns inte som 22.000 liter stort på filmen. En grov gissning baserat på ögonmått - 3 x 2 x 1 meter = 6.000 liter. Eller missar jag nåt? Konstigt att han inte lägger in någon text eller kommenterar gästboksinläggen med förklaringar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jens karlskrona Posted July 10, 2008 Author Share Posted July 10, 2008 Finns 4 delar av filmen på you tube.Jag tycker att det ser bra mycket större ut än 6000l, men mitt ögonmått kan vara lika illa som ditt kan vara Calle Synd att hon/han inte går ifrån karet och filmar hela burken lite mera, svårt att uppskatta innefrån karet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vargklo Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Ja, riktigt stort är det i vilket fall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts