Gå till innehåll

Spray Injection Skummare

Rekommenderade inlägg

Postat

<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="95%" align=center>

<T>

<TR>

<TD class=bold>Kpt Peter skrev:

<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=1 width="100%" bgColor=#999999>

<T>

<TR>

<TD>

<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=2 width="100%" bgColor=#ffffff>

<T>

<TR>

<TD class=text>jag har fått tag på ett rör med innerdiameter 35 tror ni att det kan vara för litet eller?</TD></TR></T></TABLE></TD></TR></T></TABLE></TD></TR></T></TABLE>Borde inte vara några problem, kanske att du får göra detta lite längre för att kompensera en något högre vatten nivå.

//Robban

• Svar 77
  • Skapad
  • Senaste svar

Aktiva dagar

Postat

provkörde skummaren nyss i vanligt kranvatten med en 1000l pump värkar funka fint, strålarna är ungefär två centimeter ifrån vatten ytan i skummaren. nu ska man "BARA" skaffa ett kar, salt, sten,tester m.m

M.V.H Peter

snart uppstart ca:400L sump 110

Postat

Nope jag fick ej någon ordning på den å tröttnade helt enkelt

Fick tag på en AquaCare skummare istället men den andra ligger i gaderoben å skall jag testa igen så blir det efter att jag flyttat.

Kpt Peter:

det är inte det samma att testköra den i sötvatten som saltvatten!! Pumpen du använder é för liten testa att köra med minst 2000L/h tex en AquaBee 3000

Hela skummaren bygger ju på att piska vattnet ut ifrån munstycket risk att det bara blir en "pisse" stråle å ingen skummverkan blir av...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...