Guest Gäst Postat 26 december 2003 Postat 26 december 2003 <TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="95%" align=center><T><TR><TD class=bold>Kpt Peter skrev:<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=1 width="100%" bgColor=#999999><T><TR><TD><TABLE cellSpacing=0 cellPadding=2 width="100%" bgColor=#ffffff><T><TR><TD class=text>jag har fått tag på ett rör med innerdiameter 35 tror ni att det kan vara för litet eller?</TD></TR></T></TABLE></TD></TR></T></TABLE></TD></TR></T></TABLE>Borde inte vara några problem, kanske att du får göra detta lite längre för att kompensera en något högre vatten nivå. //Robban Citera
Guest Gäst Postat 26 december 2003 Postat 26 december 2003 provkörde skummaren nyss i vanligt kranvatten med en 1000l pump värkar funka fint, strålarna är ungefär två centimeter ifrån vatten ytan i skummaren. nu ska man "BARA" skaffa ett kar, salt, sten,tester m.m __________________M.V.H Peter snart uppstart ca:400L sump 110 Citera
Guest Gäst Postat 26 december 2003 Postat 26 december 2003 Nope jag fick ej någon ordning på den å tröttnade helt enkeltFick tag på en AquaCare skummare istället men den andra ligger i gaderoben å skall jag testa igen så blir det efter att jag flyttat.Kpt Peter: det är inte det samma att testköra den i sötvatten som saltvatten!! Pumpen du använder é för liten testa att köra med minst 2000L/h tex en AquaBee 3000Hela skummaren bygger ju på att piska vattnet ut ifrån munstycket risk att det bara blir en "pisse" stråle å ingen skummverkan blir av... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.