Linda Postat 22 augusti 2008 Postat 22 augusti 2008 Hej.Jag undrar om det är någoon som vet om det finns någen saltvattens affär i närheten av Jönköping? Mvh Linda Citera
Anlu Postat 25 augusti 2008 Postat 25 augusti 2008 Hej,Närmaste jag känner till är Linköping (Korallfisken) men det kan finnas närmare. Antar att du googlat och kört eniro. Citera
DaTrucka Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Jag är ganska säker på att det finns en zoohandel i Jönköping som har salt. Det var på tapeten att dom skulle bygga ut med saltdelen oxå. Det var väl något år sedan jag hörde något så det är möjligt att dom lagt ner.Tror djurmagasinet har haft iaf. Citera
Rasmus Postat 27 augusti 2008 Postat 27 augusti 2008 Det finns väldigt magert utbud på djurmagazinet. Det du kan få tag i där är väl mest foder och salt. Dom har inget levande. Du har ju och andra sidan poseidon akvarium i nässjö, jag vet dock inte exakt hur långt dom har kommit med saltavdelningen! Citera
Benny Postat 9 september 2008 Postat 9 september 2008 Nej tyvär har vi inte en enda affär här i stan.Det är väll Linköping,Göteborg som gäller.Hadde väll önskat att vi hadde hafft lika många saltvattensbutiker här som kyrkor Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.