Mandarin Postat 30 augusti 2008 Dela Postat 30 augusti 2008 hur göra? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 30 augusti 2008 Dela Postat 30 augusti 2008 Hej och välkommen till SG!Då detta är en mycket vanlig fråga ber jag dig nyttja sökfunktionen här på SG. Du kommer få massor av tips och erfarenheter. Blir du fundersam på svaren så fråga igen!Lycka till! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 30 augusti 2008 Dela Postat 30 augusti 2008 hur göra?menar du hur man laddar upp bilder:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke.T Postat 2 september 2008 Dela Postat 2 september 2008 Jag kan bara tala för mig själv men jag fick sten med så jävla mycket glasrosor att det mer eller mindre va 25kilo glasrosor ja köpt. provade med kok vatten o så men inhandlade sedan en imperator, o det var igång i cirka 1½månad o jag har inte en ros kvar idag. men har kanske haft tur med min imperator. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
malm Postat 2 september 2008 Dela Postat 2 september 2008 Jag kan bara tala för mig själv men jag fick sten med så jävla mycket glasrosor att det mer eller mindre va 25kilo glasrosor ja köpt. provade med kok vatten o så men inhandlade sedan en imperator, o det var igång i cirka 1½månad o jag har inte en ros kvar idag. men har kanske haft tur med min imperator.jag har 3 elr 4 stor glasrosor. min imperator har inte varit på den alls... vf kan inte min vara som din?? hehe:D Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Micke.T Postat 6 september 2008 Dela Postat 6 september 2008 Ja det är surt när man inte får fisk fan att käka dom....dom säger att man ska ha turen med sig då man hittar en fisk som äter dom.......... Kolla på nybörjare och kolla in mitt kar lagt lite bilder på det. Alias Micke.T så kan du själv se, hade MASSOR för en månad sen. o då menar jag verkligen många stora som 2 5kronor lätt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.