Gå till innehåll

glasros


Mandarin

Rekommenderade inlägg

Jag kan bara tala för mig själv men jag fick sten med så jävla mycket glasrosor att det mer eller mindre va 25kilo glasrosor ja köpt. provade med kok vatten o så men inhandlade sedan en imperator, o det var igång i cirka 1½månad o jag har inte en ros kvar idag. men har kanske haft tur med min imperator.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan bara tala för mig själv men jag fick sten med så jävla mycket glasrosor att det mer eller mindre va 25kilo glasrosor ja köpt. provade med kok vatten o så men inhandlade sedan en imperator, o det var igång i cirka 1½månad o jag har inte en ros kvar idag. men har kanske haft tur med min imperator.

jag har 3 elr 4 stor glasrosor. min imperator har inte varit på den alls... vf kan inte min vara som din?? hehe:D

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är surt när man inte får fisk fan att käka dom....dom säger att man ska ha turen med sig då man hittar en fisk som äter dom.......... Kolla på nybörjare och kolla in mitt kar lagt lite bilder på det. Alias Micke.T så kan du själv se, hade MASSOR för en månad sen. o då menar jag verkligen många stora som 2 5kronor lätt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...