xperx Postat 16 januari 2005 Dela Postat 16 januari 2005 Men de små hålen räcker nog inte till att skapa anaeroba zoner som inne i LS. Det är min gissning, men jag kan ju ha fel... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Linnex Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Hmmm... Jag hade fundering på bakstycken i 65*50 storlek. Men danskarna har tagit bort all Riffkeramik på sin hemsida nu när de gjorde om den.Någon som känner till alternativ leverantör? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Kolla härhttp://www.aquazoo24.de/index.php?cPath=51_348&osCsid=a7a 68f741db69573c4be39d3182b5b5b Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Linnex Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Tack men har vi inga svenska återförsäljare? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zippo Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Varför inte köpa riktig korallsten som flera av annonsörerna på denna sida saluför ,är "äkta " torkad LS i mycket stora & fina formationer har själv sett en polare fylla upp ett nystartat 1500L kar med sån sten ,det blir grymt snyggt & bra .sedan kanske chansen finns att stenen,blir lite levande igen ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Linnex Postat 7 februari 2005 Dela Postat 7 februari 2005 Info Jag fick mail från danskarna.De har inte fått till sin nya sida ännu men har det hemma. Sidan skall vara uppdaterad till på fredag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.